اگر در امتحانات پیام نور غیبت کنید چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
اگر در امتحانات پایان ترم پیام نور غیبت کنید چه اتفاقی می افتد ؟ سوالی که شاید برای بسیاری از دانشجویان پیام نور پیش آمده باشدبه گزارش اخبار پیام نور (PnuNews.com)
غیبت در امتحانات پایان ترم پیام نور همانند حذف اضطراری می باشد و به
نحوی درس حذف می شود. نمره ای در کار نیست و صفر نخواهید گرفت.در واقع در
سیستم گلستان پیام نور فقط جلوی آن درس نوشته می شود "غایب در امتحان" ! پس
در معدل ترم و معدل کل تاثیری ندارد. حتی دانشجویانی که نمره میان ترم از
درسی دارند اگر در امتحان پایان ترم آن شرکت نکنند درس حذف می شود.غیبت در
امتحان تاثیری در رابطه با موضوع سقف حداقل واحد ندارد بنابراین دانشجوی
پیام نور می تواند یک یا همه دروس را در امتحان غیبت کند هیچ اتفاق خاصی رخ
نمی دهد و نیاز به گواهی پزشکی نیست.در حال حاضر سیستم گلستان پیام نور به
نحوی تنظیم شده است که معدل ترم دانشجو را براساس دروسی که در امتحان
پایان ترم شرکت کرده باشد،اعلام می کند چه یک یا چند درس باشد.فراموش نکنید
غیبت در امتحان،دانشجو را از پرداخت شهریه آن معاف نمی کند ! و ملزم به
پرداخت شهریه می باشد.این مطلب برای کلیه مقاطع صدق می کند.در آخر در یک
جمله می توان گفت:غیبت در امتحان مساوی با حذف درس!
» برای خواندن خبرهای بیشتر در رابطه با دانشگاه پیام نور کلیک کنید
در این وبلاگ دانشجویان میتوانند با بنده در مورد رفع اشکال و سوال و هر نوع مسئله علمی در زمینه ادبیات ارتباط داشته باشند.این وبلاگ هر هفته به روز میشود و اطلاعات مربوط به تشکیل یا عدم تشکیل کلاس و هر نوع مسئله اموزشی مابین اینجانب و دانشجویانم از این وبلاگ قابل اقتباس است.